Kort og godt om Kundetxt

En tekstforfatter må forstå din bransje

For å kunne skrive om en vare, en tjeneste eller en samfunnsutfordring, må man kunne noe om det. Eller i det minste kunne sette seg inn i hva det handler om.

I min tid som tekstforfatter og markedsfører har jeg jobbet med møbler og interiør, byggevarer, mekanisk industri, marine og maritime næringer, automatisering, temperaturstyring, næringsmidler, varehandel, logistikk og transport, reiseliv, radiokommunikasjon og mye annet. 

Driver du med noe jeg ikke kjenner fra før, skal jeg kunne sette meg raskt inn i det. God kommunikasjon med et fornuftig timeforbruk. Høres ikke det fristende ut?  

Jeg tar framdriften, du slipper å mase

De fleste av mine oppdrag skal utføres til en bestemt og avtalt dato. Det blir de. Om du ikke har en fast ferdigdato, pusher jeg for å komme i mål. Hvorfor? Fordi resultatet blir bedre når man beholder moment og jobber konsentrert, enn når man skal skru av og på hele tiden. Er det ikke fint å slippe å mase?

Når du trenger mer enn tekst

Kampanjer, trykksaker, hjemmesider... Kundetxt Stein Lauritsen har et godt nettverk av dyktige frilansere og leverandører i inn- og utland. Så er det bare å sette sammen de menneskene som trengs for å utføre ditt oppdrag på en god måte.

Arbeidsmodellen er effektiv. Erfarne frilansere tar poenget og arbeider raskt. Pris og leveringstid avtales på forhånd - og de holdes. Det er mitt ansvar. Hva er det du skulle ha gjort?

Ta kontakt for en prat om det du skulle ha gjort!